We speak: Dutch, English, Spanish and Romanian

Huren bij Amsterdam Real Estate

Wat kun je verwachten van onze service.

  • Het zoeken naar de juiste woning
  • Het opmaken van de huurovereenkomst
  • Het inplannen van woning bezichtigen
  • Het voor en na woning inspectie.
  • Storing of reparatie melden
  • Woningonderhoud: Wie betaalt wat?
  • Verhuischecklist
  • Automatische incasso
  • Schoonmaak regelen
  • Energie regelen (GWL)
  • Huur opzegging
  • Oplevering van uw huurwoning

Wilt u een woning huren in Amsterdam?
Heeft u uw papieren op orde?

Alleen als u ALLE onderstaande papieren kunt overhandigen tijdens een intakegesprek of bij een bezichtiging met Amsterdam Real Estate, kunnen wij uiteindelijk zaken met u doen.
Mist u een document uit het onderstaande lijstje? Dan is het niet mogelijk om een woning van Amsterdam Real Estate te huren. Zorgt u er daarom voor dat u al uw documenten tijdig opvraagt!

Benodigde papieren:
Om in aanmerking te komen voor directe verhuur heeft u in ieder geval de volgende papieren nodig:

  • De meest recente maandelijkse salaris- of inkomensstrook.
  • Kopie geldig legitimatiebewijs
  • Verhuurdersverklaring, loonstrook en/ of arbeidscontract en in geval van een tijdelijk contract een werkgeversverklaring
  • In geval u student bent dienen de gegevens (ID, bankafschrift en loonstrook) van een garantsteller aangeleverd te worden.

De bovenstaande documenten zijn nodig voor alle meeverhuizende volwassen personen. Zonder deze documenten komt u niet in aanmerking voor Directe bemiddeling. Zorgt u er nu al voor dat u al deze documenten in huis heeft!

De door u verstrekte gegevens kunnen en mogen door Amsterdam Real Estate Ltd op juistheid
en echtheid gecontroleerd worden, tevens kan Amsterdam Real Estate Ltd controleren of u in aanraking bent geweest met. A. justitie, deurwaarders CQ incassobureaus, etc. B. Aan het ondertekenen van deze algemene voorwaarden kan geen recht op toewijzing van eender welke woning worden verleend