Administratief Beheer

Amsterdam Real Estate

~Uw Vertrouwde Vastgoed Partner~

Administratief Beheer

Administratief beheer van uw vastgoed in de regio Amsterdam

Bij het verhuren van uw vastgoed horen veel administratieve zaken. Om ook op de hoogte te zijn van alle wet- en regelgeving is voor een verhuurder bijna niet te doen. Administratieve rompslomp kan veel tijd kosten. Tijd die u wellicht beter kunt besteden aan andere zaken. Voor uw klant, de huurder, betekent dit dat zij sneller geholpen worden met administratief beheer. Administratief beheer heeft dus meerdere voordelen.

Wij kunnen de volgende zaken voor u overnemen:

  • Inspecties bij oplevering en eindoplevering
  • Inventarisatielijst checken
  • Huurovereenkomst opmaken
  • Beheerovereenkomst opmaken
  • Aanmelden energiebedrijf
  • Aan of afmelden kabel, tv-aansluiting of internet
  • Indien nodig parkeervergunning regelenNieuwe alinea

Waarom Amsterdam Real Estate voor uw administratief beheer?

Wij hebben jarenlange ervaring met het administratief beheer van vastgoed en hebben kennis hierover op al onze verschillende afdelingen, zowel administratief als juridisch. Op verschillende vlakken kunnen wij advies geven en u bijstaan. Wilt u dat wij het administratieve beheer van u overnemen, neem dan contact met ons op voor meer informatie. Wij zullen u eerst voorzien van vrijblijvend advies.
Bent u een voorstander van vastgoedbeheer zonder administratieve rompslomp?
Amsterdam Real Estate regelt het hele beheer van uw vastgoed zonder zorgen.
~Uw Vertrouwde Vastgoed Partner~

Neem contact op voor meer informatie
Meer weten over de verhuurmogelijkheden via Amsterdam Real Estate?

Bel of mail ons voor een vrijblijvend, orienterend gesprek
Share by: